Inschrijving

Schrijf je nu in voor 4 gratis proeflessen! Nieuwe leden:
  • Hebben recht op vier gratis proeflessen te nemen binnen de 30 dagen na inschrijving via onderstaand inschrijvingsformulier.
  • Worden slechts tot de trainingen toegelaten nadat ze het formulier hieronder hebben ingevuld.
  • Na deze vier gratis proeflessen worden zij slechts toegelaten tot de trainingen na inschrijving in de club d.m.v. betaling van het inschrijvingsgeld.
  • De minimumleeftijd voor nieuwe leden ligt op 4 jaar bij het moment van inschrijving.
Indien u zich inschrijft in de periode 1 juni - 14 juni dient u er rekening mee te houden dat de vier proeflessen dienen te worden genomen vóór onze zomerstop eind juni. De exacte data van onze zomerstop. In de periode 15 juni - 31 augustus laten wij geen nieuwe leden toe. Dit om reden van de zomerstop en zomerregeling van onze clubwerking. U kan onderstaand formulier wel invullen in deze periode, maar dan wordt de proefperiode van vier lessen in één maand verplaatst naar de maand september.

Lid

Ouder 1