Inschrijving

Schrijf je nu in voor gratis proeflessen! Nieuwe leden:
  • Hebben recht op gratis proeflessen, te nemen binnen een periode van 30 dagen en dit na inschrijving via onderstaand inschrijvingsformulier
  • Worden na deze gratis proefperiode, slechts toegelaten tot de trainingen na inschrijving in de club d.m.v. betaling van het inschrijvingsgeld*
  • Kunnen zich inschrijven vanaf de 2de kleuterklas.
Vanaf 01 juni tot en met 31 augustus laten wij geen nieuwe leden toe. Dit om reden van de zomerstop en de zomerregeling van onze clubwerking. U kan onderstaand formulier wel invullen tijdens deze periode, maar de proefperiode kan pas starten bij de aanvang van het nieuwe trainingsseizoen (begin september). * Het lidmaatschap bij Judoclub Zele (inclusief vergunning en verzekering bij Judo Vlaanderen) geldt gedurende 1 jaar en dient jaarlijks te worden hernieuwd.

Onze hoofdsponsor

Contact 0485 16 06 71 info@judoclubzele.be